Матеріали до уроків
МЕТА УРОКУ:визначити, за яких обставин була проголошена
автономія України, розкрити зміст І та ІІ Універсалів, їх історичне значення;
розвивати в учнів уміння працювати з текстовими джерелами інформації,
порівнювати їх зміст, вміння аналізувати та систематизувати матеріал, робити
висновки; виховувати в учнів почуття патріотизму. Основні
поняття: «універсал», «автономія», «республіка», «федеративна республіка»,
«унітарна республіка», «Генеральний секретаріат». ... Читати далі » |
МЕТА УРОКУ: охарактеризувати події та наслідки воєнних
дій у 1914-1917 рр.; з’ясувати, за яких обставин Сх. Галичина та Пн. Буковина
були захоплені російськими військами, розкрити суть політики російської
адміністрації на західноукраїнських землях розвивати в учнів уміння працювати з
картою удосконалювати навички роботи з джерелами інформації, робити висновки та
узагальнення; сприяти національно-патріотичному вихованню учнів. ПЛАН УРОКУ: ... Читати далі » |
МЕТА УРОКУ: охарактеризувати економічне і політичне
становище України на початку Першої
світової війни , визначити плани країн Антанти та Троїстого союзу, зміни, яких
зазнав український національний рух; розвивати в учнів уміння встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки, працювати з історичними джерелами, аналізувати
матеріал, робити висновки та узагальнення, висловлювати власну точку зору;
сприяти патріотичному вихованню учнів. ПЛАН УРОКУ: ... Читати далі » |
Тема : Просте неускладнене речення.
Розділові знаки в ньому Мета: узагальнити й систематизувати знання восьмикласників про просте неускладнене речення; удосконалити вміння й навички працювати над визначенням його видів та структури, способів вираження головних і другорядних членів речення; розвивати вміння правильно інтонувати прості неускладнені речення та розставляти розділові знаки в них; р ... Читати далі » |
Тема: Органи кровообігу. Будова серця. Мета: спираючись на знання учнів, розкрити значення кровообігу у життєдіяльності організму людини, розглянути особливості будови серця та його зв’язок з виконуваними функціями, будову кровоносних судин. Показати, що система кровообігу пройшла складний еволюційний розвиток. Пояснити будову серця, вказати на наявність двох передсердь і двох шлун ... Читати далі » |
Тема: Дії над многочленами. Мета: закріпити вміння і навички
виконання дій над многочленами до розв’язування вправ; перевірити якість знань,
виявити прогалини у знаннях учнів; розвивати навички групової роботи, почуття
відповідальності за команду. ... Читати далі » |
Ukrainian Traditions and Customs
Level – A2 (pre – intermediate) Objectives: • to develop students’ reading, speaking and writing on the topic; • to teach students to work with computers; • to provide students with more information on the topic "Ukrainian traditions and customs”; • to teach students to respect their native land, its traditions and customs; • to identify the details from the text for reading; • to develop students’ creative thinking; • to practice communication on the topic; Equipment: blackboard, computers, cards with tasks, texts for the students, tables with proverbs. Procedure I. Greeting Teacher: Good morning, dear children! Glad to see you! Sit down, please, and get ready for the lesson. II. Warm-up activities. Teacher: Today we are going to speak about traditions and customs in Ukraine. I hope you’ll enjoy this lesson. Please, be active and friendly to each other. I think that by the end o ... Читати далі » |
[color=blue]British way of life
Level – A2 (pre – intermediate) Objectives: • to teach students new vocabulary; • to teach students to work with computers; • to provide students with practice in listening comprehension; • to develop students’ skills in speaking, reading, writing through various creative exercises; • to identify the details from the text for reading; • to develop students’ creative thinking; • to expand students’ knowledge about British way of life; Equipment: blackboard, computers, cards with tasks, texts for the students. Procedure I. Greeting Teacher: Good morning, dear children! Glad to see you! Sit down, please, and get ready for the lesson. II. Warm-up activities. Teacher: A nation is born from its land, its history, its art, its traditions and its institutions. These things work together to make people what they are. But above all a nation is made up of people and although all of these peo ... Читати далі » |
На сьогодні є актуальною проблема збереження інтелектуальної еліти країни. В загальноосвітніх навчальних закладах ведеться пошук обдарованих дітей, їх залучають до участі в олімпіадах, конкурсах. Все це зумовлює престиж школи. Але чи не порушується при цьому перша заповідь педагога: «Не нашкодь!»?Чи добре ми уявляємо собі, хто така «обдарована дитина»? Чи завжди її видно і якою може бути динаміка її розвитку? Чи добре ми знаємо, які умови треба створювати для навчання та розвитку обдарованих дітей та молоді?
Ці питання вивчаються педагогами і психологами вже кілька років як у нашій країні, так і за кордоном. У типовому класі загальноосвітньої школи учні часто різко відрізняються за своїми психофізіологічними і пізнавальними можливостями і здібностями. Зазвичай одного чи декількох учнів в класі можна за тими чи іншими критеріями віднести до розряду обдарованих. В умовах школи учні з підвищеною мотивацією до навчання змушені навчатися в одному мікросоціумі зі своїми однолітками ... Читати далі » |