Вівторок, 19.03.2024, 04:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Софії Малильо

біологія

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет: БІОЛОГІЯ

Детальніше з програмою ознайомлюємося переходячи за посиланням

Біологія

природознавство

навчальна програма 7 клас

навчальна програма 8 клас

Індивідуальний навчальний план

 

Навчальний предмет: Природознавство

9-А (Мисів Валерій)

з\п

К-сть

год.

Зміст навчального

матеріалу

Навчальні досягнення

учнів

Спрямованість

корекційно-розвивальної роботи

1

2

Вступ. Людина – частина живої природи. Збереження та зміцнення здоров’я.

 

Учень/учениця:

- має уявлення про єдність людини та навколишнього середовища.

 

Формування позитивного емоційного ставлення до навчання природознавства. Формування поняття – людина.

2

3

Загальне ознайомлення з організмом людини. Органи людини та система органів: опорно-рухова, кровоносна, дихальна, травлення, видільна, нервова. Організм як єдине ціле.

 

Учень/учениця:

- має уявлення про організм як єдине ціле;

* має уявлення про основи здорового способу життя.

 

 

Формування уявлень про організм людини, здоровий спосіб життя та його складові.

3

8

Опора і рух. Значення опорно-рухової системи. Основні органи опори та руху. Кістки. Типи з’єднання кісток: суглоб, шви, хрящі.

М’язи. Робота м’язів. Значення фізкультури, спорту та ранкової гімнастики для розвитку м’язів. Попередження викривлення хребта і розвитку плоскостопості.

Демонстрування дослідів (на вибір вчителя):

1.Статистичне та динамічне навантаження на м’язи.

2.Стомлення м’язів під час утримання вантажу на витягнутій руці.

3.Скорочення м’язів під час згинання і розгинання рук у лікті.

Практична робота Перша медична допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи.

 

Учень/учениця:

- знає основні органи опори та руху;

- знає про вплив фізичного навантаження на організм;

- вміє надавати першу медичну допомогу при ушкодженнях опорно-рухової системи.

* має уявлення про основні органи опори та руху;

*має уявлення про значення фізкультури, спорту та ранкової гімнастики.

Формування уявлень про основні органи опори та руху. Формування понять – кістки та м’язи. Формування уявлень про здоровий спосіб життя, значення фізкультури та спорту. Розвиток мовлення шляхом розширення активного словника учня. Розвиток вміння надавати першу медичну допомогу при ушкодженнях опорно-рухової системи.

 

 

4

10

Кров і кровообіг. Кров та її значення. Склад крові, плазма крові. Рух крові в організмі людини – кровообіг.

Органи кровоносної системи: серце та судини.

Пульс та його значення. Попередження серцево-судинних захворювань. Зміцнення серця. Шкідливий вплив куріння та спиртових напоїв на серце та кровоносні судини.

Демонстрування діафільмів, препаратів та муляжів на вибір вчителя.

Практичні роботи Перша допомога під час кровотеч. Підрахунок частоти пульсу в спокійному стані та після виконання ряду гімнастичних вправ. Вимірювання артеріального тиску.

 

Учень/учениця:

- знає органи кровоносної системи;

- знає про шкідливий вплив куріння та алкоголю на організм людини;

- вміє надавати першу медичну допомогу під час кровотеч.

* має уявлення про органи кровоносної системи; -

* має уявлення про основи здорового способу життя.

 

 

Розширення та збагачення уявлень про здоровий спосіб життя. Формування понять про кров та її склад. Розвиток мислення на основі формування вмінь вимірювати тиск та підраховувати пульс. Розвиток вміння надавати першу медичну допомогу під час кровотеч.

 

 

5

8

Дихання. Значення дихання. Органи дихання та їх функції. Голосовий апарат.

Хвороби органів дихання та їх попередження. Гігієна органів дихання. Інфекційні захворювання. Вплив нікотину на органи дихання. Необхідність чистого повітря для дихання. Підтримування чистоти повітря у приміщеннях. Значення зелених насаджень для здоров’я людини.

Демонстрування діафільмів, муляжів на вибір вчителя.

Практична робота Техніка використання гірчичників, накладання компресів. Виготовлення марлевих пов’язок.

 

Учень/учениця:

- знає органи дихання та їх функції;

- має уявлення про хвороби та профілактичні заходи їх запобігання;

- вміє накладати гірчичники та компреси;

*має уявлення про органи дихання;

*має уявлення про норми дотримання та необхідності чистоти повітря.

 

Формування понять про органи дихання. Формування уявлень про хвороби та профілактичні заходи їх запобігання. Формування мотивації щодо дотримання чистоти у приміщеннях на основі усвідомлення значення чистого повітря для дихання людини.

Розвиток пам’яті на основі запам’ятовування правил запобігання інфекціям. Розвиток вміння накладати компреси та гірчичники. Розвиток мислення шляхом формування причинно-наслідкових зв’язків між диханням людини та дотриманням чистоти повітря.