Понеділок, 21.10.2019, 02:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Сторінка психолога

 
Вас вітає Кремінь Галина Іванівна - 
практичний психолог Верхньоворітського ЗЗСО  І - ІІІ ступенів
 

Головне – вірити в себе. Думка оточуючих змінюється щодня. 

 

 

Початок навчання дитини в першому класі – складний і відповідальний етап у її житті, адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності, а й нові контакти, нові стосунки, нові обовязки. Це період новизни та стресових ситуацій. Тому, для успішної адаптації дітей до школи дуже важливу роль відіграють батьки та вчителі, які працюють з першокласниками.

 

Поради батькам:

  • Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може вважати, що конфлікти неминучі і продовжувати провокувати їх.
  • Розширюйте й збагачуйте навички спілкування з дорослими та однолітками, учіть враховувати оцінки й думки інших людей для формування власних поглядів.
  • У режимі дня кожної дитини мають бути постійні обовязки, закріплені за нею на тривалий час. Дитина, яка вміє працювати вдома, легше долучається до навчальної діяльності.
  • Старання дитини обовязково мають бути визнаними. Позитивна оцінка й добре, тепле ставлення необхідні дитині для гарного самопочуття, формування в неї такої важливої риси, як упевненість у собі та своїх можливостях.
  • Дозволяйте дитині виявляти самостійність, заохочуйте найменші її вияви.
  • Не критикуйте дитину при свідках.
  • Сприяйте розширенню її інтересів.
  • Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до несправедливості, яка є в більшості вимог.
  • Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими в спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами.
  • Підтримуйте в дитині її бажання бути школярем. Ваше серйозне ставлення до шкільних проблем, досягнень, а можливо й ускладнень допоможуть першокласникові підтвердити значущість його нового становища та діяльності.
  • Обговоріть з дитиною ті правила і норми , з якими вона зустрілася у школі. Обґрунтуйте їх необхідність.
  • Якщо вас щось тривожить у поведінці дитини, не соромтесь звернутись до шкільного психолога.

 

Памятка батькам першокласника:

Все виховання тримається на одному слові: люби. Де любов, там і подяка, там довіра, там найкращі людські риси – люби.

С. Соловейчик

 

 

Поради вчителям:

  • Враховуйте вікові особливості першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість вольової регуляції.
  • Порівнюйте роботу учня лише з його попередніми роботами, а не з роботами інших.
  • Зменшуйте кількість заперечних слів та речень. Краще замінити їх на ствердні та позитивно спрямовані.
  • Уникайте критики учня при свідках, а також вживання слів «завжди», «ніколи».
  • Хваліть учня за найменші досягнення.
  • Створюйте ситуацію успіху.
  • Дозволяйте учневі самостійно оцінювати свою поведінку та її наслідки.
  • Давайте учням можливість виплескувати свою енергію (фізкультхвилинки, ігри на перервах).
  • Не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність. Краще обєднуйте їх у групки, що працюватимуть разом.
  • Надавайте учням можливість висловлювати свої думки, підкреслюйте цінність почутого.