Четвер, 18.04.2024, 13:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Софії Малильо

МО фізико-математичних наук

 
 

 У новому 2020/2021 навчальному році шкільне методичне об’єднання вчителів фізико- математичного профілю працюватиме над проблемною темою « Формування життєвих компетентностей школярів через впровадження інноваційних методів і форм роботи, розвиток критичного мислення та навичок осмисленої практичної діяльності засобами предметів математичного циклу »

 

          Мета:

 1. Вивчення, узагальнення, пропаганда кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду.

 2. Розвиток життєвих компетентностей в учнів.

 3. Впровадження інноваційних технологій навчання на уроках.

 4. Розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань).

 5. Участь в атестації педагогічних працівників.

 6. Вивчення нормативно-правових документів.

          Задачі:

 

1.     Сприяти вирішенню проблеми школи в підвищенні якості навчання шляхом удосконалення індивідуальної роботи, диференційованого підходу до навчання.

 

2.     У процесі роботи вдосконалювати професійну майстерність вчителя, продовжувати вивчати досягнення педагогіки та психології з даної проблеми.

 

3.     Постійно підвищувати рівень загальнодидактичної та методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу.

 

4.     Підвищувати ефективність уроків шляхом використання сучасних технологій.

 

5.     Вивчати та впроваджувати передовий досвід вчителів школи, району, області.

 

6.      Виявляти, пропагувати і здійснювати нові підходи до організації навчання і виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики.

 

7.     Створювати серед вчителів творчу атмосферу, необхідну для плідної діяльності, створювати умови для самоосвіти вчителів та здійснювати керівництво творчою діяльністю педагогів.

 

Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики за 2019-2020 н.р.

 

                                           

 

У 2019-2020 навчальному році шкільне до складу методичного об’єднання входило  5   вчителів, з яких  4 - “ Спеціаліст І категорії ”,   1   – вищої.

Аналізуючи вимоги до атестації педагогічних працівників, слід зазначити, що збільшено вимоги до вчителів, що атестуються на присвоєння звання та встановлення вищої кваліфікаційної категорії.

В 2019-2020 н. р. шкільне методичне об’єднання вчителів математики працювало над проблемою “ Формування ціннісних компетентностей школярів через впровадження інноваційних методів і форм роботи, розвиток критичного мислення та навичок осмисленої практичної діяльності засобами предметів математичного циклу

Робота методичного об’єднання була спрямована за такими напрямками:

-   організація групової та індивідуальної навчальної діяльності школярів на уроках математики, фізики та інформатики на засадах особистісно-орієнтовного підходу (всі вчителі);

-   виявлення та робота з обдарованою молоддю  (всі вчителі);

-  виявлення міжпредметних   зв’язків математики, фізики і інформатики (всі вчителі);

-   впровадження інформаційних технологій навчання ( всі вчителі);

- організація навчального процесу в умовах тематично-семестрового оцінювання навчальних досягнень учнів (всі вчителі);

- використання елементів математичної логіки в процесі навчальної діяльності школярів ( всі вчителі).

Протягом року відбулося чотири засідання шкільного методичного об’єднання, на яких розглядалися питання викладання математики, фізики, інформатики у 2019-2020 навчальному році,  обговорювалися шляхи підвищення ефективності уроку, формування ключових компетентностей, аналізувалися як досягнення так і причини недоліків в роботі, стан підготовки учнів   9-х  класів до ДПА з математики, учнів  до ЗНО в 11 класі з математики та фізики.

Крім того членам м/о на засіданнях методичного об’єднання доводилися до відома всі необхідні для роботи нормативні документи та новини методичної та дидактичної літератури, матеріали фахової періодики.

З метою розвитку пізнавального інтересу до вивчення предмету, розширення їх світогляду було організовано участь учнів нашого навчального закладу в конкурсі з фізики "Левеня".

Оцінюючи результати роботи вчителів математики, фізики та інформатики слід зазначити, що проблемне питання, над яким працювало методичне об’єднання протягом 2019-2020 року, залишається і надалі актуальним, однак потребує оновлення його змісту в умовах сьогодення, оскільки:

  • потребують ширшого впровадження в практику роботи нові педагогічні технології, зокрема технології, що спрямовані на особистісно-орієнтоване навчання та запровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес;
  • вчителі потребують допомоги в виборі оптимального об’єму та вдосконаленого змісту навчальної інформації на уроках.

Враховуючи вищесказане та умови сьогодення, висвітлені в Концепції математичної освіти та напрямок діяльності всього педагогічного колективу,  у 2020 – 2021 навчальному році  з метою забезпечення різноманітності індивідуальних траєкторій отримання повноцінної освіти, спираючись на здібності, можливості та інтереси учнів та спрямованих на всебічний розвиток особистості, зміцнення та збереження її здоров’я, методичне об’єднання буде працювати над проблемою:

 “Формування ціннісних компетентностей школярів через впровадження інноваційних методів і форм роботи, розвиток критичного мислення та навичок осмисленої практичної діяльності засобами предметів математичного циклу ”

Тематика засідань методичного об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики на 2020-2021 н. р.

 

 

Засідання №1

Підсумки і плани на майбутнє

№п/п

План засідання

Дата

Відповідальні

Примітка

1.

 

2.

 

3. 

 

 

4.

 

 

5.

6.

Аналіз стану навчально-виховної роботи за минулий навчальний рік.

Обговорення і затвердження плану роботи  МО на 2020-2021 н. р.

Про особливості викладання математики, фізики та інформатики в новому навчальному році.

 Про підготовку та проведення шкільних олімпіад з математики, фізики, інформатики.

 Про ведення шкільної документації.

Про затвердження плану проведення року математики

серпень

Мігалик Т. В.

 

Мігалик Т. В.

 

Вчителі-предметники

 

Вчителі-предметники

 

Сличко О.Я.

Мігалик Т. В.

 

 

 

 

 

 

Засідання №2

Формування математичних компетентностей

№п/п

План засідання

Дата

Відповідальні

Примітка

1.

 

 

 

2.

Формування математичних компетентностей випускника школи, як місія математичної освіти (з досвіду роботи).

Обговорення відкритого уроку з математики в 8-А класі

грудень

Мігалик Т. В.

 

 

 

Козик Л. М.

 

 

 

 

Засідання №3

Засоби проектної технології

№п/п

План засідання

Дата

Відповідальні

Примітка

1.

 

 

 

2.

Організація диференційованої самостійної навчальної діяльності учнів засобами проектної технології (з досвіду роботи).

Обговорення відкритого уроку з геометрії в 10 класі

лютий

Волошин О. В.

 

 

 

Лукашевська М. І.

 

 

 

 

 

Засідання №4

Ситуація успіху

№п/п

План засідання

Дата

Відповідальні

Примітка

1.

 

 

 

2.

3.

 

 Підготовка до ДПА та ЗНО з предметів фізико-математичного циклу. Методика організації системного повторення вивченого матеріалу.

 Виховний потенціал уроку математики. 

Студія "Педагогічні відкриття". Звіти вчителів про самоосвітню діяльність.

квітень

Мігалик Т. В.

Карпишинець Л.І.

 

Волошин О. В.

Вчителі-предметники