Вівторок, 19.03.2024, 13:13
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Софії Малильо

англ. мова

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА  

Навчальний предмет : Англійська мова

Клас: 8- А ( Сербін Андріана)

 

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА 8-й клас (35 год, 1 год на тиждень)

 

Сфери спiлкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

 

 

 

 

Особистісна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Публічна

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітня

Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі по листуванню)

Шкільна бібліотека (вибір книг для читання, улюблений письменник /книга/ літературний герой)

Засоби масової інформації (преса)

Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту)

Велика Британія (географічне положення, клiмат, населення)

Україна (географічне положення, клімат, населення)

Шкільне життя (школи в Україні та за кордоном)

— описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;

— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
— висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

— порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;

— розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя;

— запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти;

— аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;

— розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

— пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
— висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).

My favourite TV programme is... How often do you watch it?

How often do you go to the library? What are you reading now? I am fond of Ukrainian poetry.

What a beautiful view! I’m having a great time.

Look! I can see her.

What are the main differences between school life in Britain and in Ukraine?-We leave primary school when we are ten.

Rob likes school. However, he doesn’t like Maths.

Are you nervous? Yes, a bit.

Can you name three  sports? Oh, er... it’s easy — basketball, badminton and baseball.

How long have you lived there?

I’m not sure you are right.

I am fond of skating. What is your hobby?

What would you like to do tonight? — I have no idea / I have a bad idea.

I expect him to meet you soon.

That’s brilliant!

He had done it by 6 yesterday.

The letter has been written by Helen. Please, forgive me. Never mind.

 

 

На кінець 8-го класу учні:

 

 

Компетенції

Державні вимоги

до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи та очікувані результати

Лінгвістична компетенція (лексична)

 

Лексична компетенція - знання і здатність використовувати мовний словниковий запас.

 

Повсякденні дії.

Види дозвілля.

Активний відпочинок.

Кореспонденція.

Літературні жанри.

Робота в бібліотеці.

Періодичні видання.

Рубрики.

Музичні жанри/ інструменти.

Географічні поняття.

Види ландшафтів. Типи шкіл.

Навчальний персонал.

Система оцінювання.

Правила поведінки

Розвиток пізнавальної діяльності.

Міцність засвоєння матеріалу залежить від комплексності підключення аналізаторів (зорового, слухового, рухового).

Отже, розширювати кругозір учнів; вчити спостерігати за явищами англійської та рідної мови; розвивати вміння помічати відмінності від явищ рідної мови; розвивати вміння встановлювати предметні та просторові зв’язки між описаними фактами, подіями в ході роботи.

 

Лінгвістична компетенція (граматична)

 

Граматична компетенція – знання і здатність користуватися граматичними ресурсами мови. Граматична компетенція - це здатність розуміти й виражати значення, продукуючи і розпізнаючи правильно оформлені згідно з цими принципами фрази та речення (що є протилежним заучуванню та відтворенню їх як стійких формул).

Дієслово: стверджувальна, питальна форми дієслів в Present Perfect (Acive, Passive), Future-in-the-Past.

Модальні дієслова, модальні вирази: may, might.

Непряма мова: стверджувальні речення; накази та прохання.

Сполучники: if, when, as soon as, till, until, etc.

Складність проблеми оволодіння реченнями різного типу полягає в тому, що вона повинна вирішуватися з урахуванням різних контекстів: лінгвістичного, тобто набору формально-граматичних засобів, завдяки яким реалізується синтаксична семантика конструкції; психологічного, зв'язаного згодом появи цих конструкцій в онтогенезі й у розвитку словесно-розумової діяльності у зв'язку з розумінням і позначенням у мові значеннєвих відносин в умовах як нормального, так і порушеного розвитку; корекційно-методичного, що виражається в пошуку напрямків й ефективних засобів формування, уточнення розуміння й уживання цих конструкцій у пізнавально-комунікативних цілях.

Завдання корекції і розвитку умінь та навичок граматично правильної мови в учнів з обмеженими мовними можливостями повинні вирішуватися на практичній основі, оскільки, завдяки засвоєним знанням при вивченні граматики, діти мають можливість усвідомлено оформляти (і контролювати) свою мову. При цьому знання повинні переноситися на продуковану мову, сприяти формуванню, уточненню, впорядкуванню, та, як наслідок, корекції необхідних мовних навиків і умінь з подальшою їх автоматизацією і стабілізацією. Виходячи з особливостей мовного розвитку дітей, практична спрямованість в навчанні передбачає таку організацію мовного матеріалу і його викладання, при якій головною і первинною повинна стати робота над семантикою, над значенням лексичних одиниць або граматичних структур. Вочевидь, уточнення і збагачення словника - першочергове завдання, але воно повинно виконуватися на синтаксичній основі - в процесі побудови словосполучень і речень, діалогів і текстів. Саме з цією метою, учням пропонується значна кількість завдань синтетичного, творчого характеру. Використовуються, також, і аналітичні вправи, які підбираються так, щоб зближувати аналіз мовного матеріалу із способами його вживання у висловах різного рівня.

 

Лінгвістична компетенція (фонетична)

 

Фонологічна компетенція включає знання та навички перцепції і продукції:  звукових одиниць (фонем) мови та способів їх реалізації у певному контексті (алофонів); фонетичних ознак розрізнення фонем (дистинктивних ознак, напр., сонорності, назальності, закритості, лабіальності); фонетичного складу слів (складоподілу, фонетичних відрізків, словесного наголосу і тону); фонетики речення (просодії): наголосу і ритму фрази; інтонації; фонетичної редукції.

Вимова вивчених слів та виразів.

Інтонація реплік погодження, поради та висловлення почуттів.

Особливості інтонації складносурядних та складнопідрядних речень.

Враховуючи особливості психічної та учбово-пізнавальної діяльності дітей із ЗПР, вчитель обов’язково настроює учнів на робочу обстановку, зосереджує їх увагу, викликає інтерес до наступної діяльності, і т.п. Мовленнєва зарядка допомагає учням підготувати артикуляційний апарат, засвоїти необхідні знання про вимову окремих звуків і звукосполучень, засвоїти необхідний мінімум про наголос (словесний, фразовий) та поділ речень на смислові групи, синтагми).

Формувати рецептивні інтонаційні навички в аудіюванні, та продуктивні інтонаційні навички в говорінні та при читанні, за умов цілеспрямованого тренування в їх рецепції, відповідно до мовленнєвої ситуації.

Для школярів із ЗПР важливими є всі етапи роботи з інтонаційними моделями (ознайомлення, автоматизація, рецепція, впізнання, диференціація, імітація, підстановка та ін.)

 

Соціокультурна компетенція (ССК)

 

ССК пов'язана зі знаннями та вміннями, необхідними для здійснення соціального аспекту використання мови (лінгвістичні маркери соціальних стосунків, правила ввічливості, вирази народної мудрості, відмінності у реєстрах мовлення).

Знання  культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя;

— умови життя;

— міжособистісні стосунки;

— норми поведінки

— соціальні правила поведінки;

— здатність використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;

— вживання та вибір привітань;

— вживання та вибір форм звертання;

— вживання та вибір вигуків;

— правила вступу до розмови.

Правила ввічливості.

Вирази народної мудрості.

Підсилювати мотивацію та інтереси учнів завдяки фактору новизни предмета і соціокультурної інформації, закладеної у ньому; будувати навчальний процес як модель спілкування дітей з носіями мови, насамперед з їхніми англомовними ровесниками; використовувати автентичні матеріали; активізувати збережені й резервні можливості учнів і тим самим інтенсифікувати процес раннього навчання іншомовного спілкування на елементарному міжкультурному рівні; формувати культурну толерантність. Важливим є забезпечення адекватних пояснень фонової лексики та національних реалій, використання коментарів.

 

Загальнонавчальна компетенція

— уважно стежити за презентованою інформацією;

— усвідомлювати мету поставленого завдання;

— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;

— активно застосовувати мову, що вивчається;

— знаходити, розумiти і при необхідності передавати нову інформацію;

— використовувати нові технології.

Навчити організовувати своє робоче місце, орієнтуватися у часі, планувати навчальні дії; формувати уміння зосереджено слухати, виділяти смислові елементи, уміння запитувати й відповідати, уміння міркувати; формувати розумові дії аналізу й синтезу; навчити учнів контролювати й оцінювати свої дії, навчальні результати.

Мовленнєва компетенція (аудіювання)

— розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

— розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування;

— вибирають необхідну інформацію з прослуханого.

Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

Формувати слуховимовні навички іноземної мови (від фонематичного до інтонаційного), слухову увагу, слуховий контроль (самоконтроль); використовувати доступні для сприйняття школярами із ЗПР автентичні аудитивні та аудіо-візуальні матеріали, з додатковим повторним прослуховуванням.

 

Мовленнєва компетенція (говоріння – монологічне мовлення)

— висловлюють свої переконання, думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;

— роблять стислі пояснення до плану або ідеї;

— розповідають історії, сюжет книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження.

Обсяг висловлювання — не менше 14 речень.

 

Формувати мовленнєві навички: граматичні, лексичні, вимовні, оскільки їх сукупність складає операційний рівень говоріння як уміння.

Формування розгорнутого, логічного, правильного у мовному відношенні мовлення; різноструктурного і співвіднесеного із ситуацією спілкування (рідна мова), уміння висловлюватися, можливе завдяки розвитку психофізіологічних механізмів говоріння (прийом і видача повідомлення, осмислення, пам’ять, випереджуючий синтез, репродукція, вибір, конструювання та ін.).

 

Мовленнєва компетенція (говоріння – діалогічне мовлення)

— спілкуються, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

— ведуть бесіду з однією чи кількома особами в межах певної ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з прочитаного, почутого, побаченого;

— беруть участь у діалогах різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;

— беруть участь у дискусії, аргументуючи свою точку зору.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням у межах програмної тематики.

Висловлення кожного — не менше 10 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Формувати в учнів уміння природного спілкування: застосування міміки, жестів, рухів тіла, посмішки тощо. Розвивати вміння використовувати правила діалогічної взаємодії.

Учні мають навчитися: починати розмову, правильно і швидко реагувати на ініціативну репліку співрозмовника реактивною реплікою, підтримувати бесіду, з метою продовження розмови.

Оскільки у діалогічному мовленні об’єднанні два види діяльності – аудіювання і говоріння, виникає гальмування процесу спілкування іноземною мовою дітей із ЗПР.

 

Мовленнєва компетенція (читання)

— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).

Обсяг — не менше 600 друкованих знаків.

 

Формувати вміння розрізняти та розуміти розділові знаки у тексті, що вка