Субота, 27.04.2024, 10:23
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Софії Малильо

Положення

 

Схвалено рішенням педради від

31.08.2021р.протокол №1

ПОЛОЖЕННЯ
про команду психолого-педагогічного супроводу дитини
з особливими освітніми потребами в закладі  освіти

І. Загальні положення

1.Це Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в Верхньоворітському закладі  загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів імені Софії Малильо Нижньоворітської сільської ради створено на основі Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 року № 609.

2. Це Положення визначає основні принципи, завдання та функції, а також порядок організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (далі - Команда супроводу), які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти.

У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

  • індивідуальна навчальна програма - документ (частина ІПР), який окреслює коло знань, умінь та навичок, що підлягають засвоєнню з кожного окремого навчального предмету у процесі навчання у закладі загальної середньої освіти з метою реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з особливими освітніми потребами (далі дитини з ООП). Містить перелік тем матеріалу, що вивчається, рекомендації щодо кількості годин на кожну тему, час, відведений на вивчення всього курсу;
  • індивідуальний освітній план - документ (частина ІПP), що визначає послідовність, форму і темп засвоєння дитиною з ООП у закладі дошкільної освіти компонентів освітньої програми з метою реалізації її індивідуальної освітньої траєкторії.

3. Персональний склад Команди супроводу затверджується наказом керівника закладу освіти, в якому здобувають освіту діти з ООП

Далі читати тут

 

м

ПОГОДЖЕНО                                                   

на засідання педагогічної ради                                                                        

протокол № 1 від 31.08.2021 року                                    

Положення

про інституційну форму

 здобуття загальної середньої освіти

 

I. Загальні положення

1. Це Положення визначає порядок здобуття загальної середньої освіти за інституційною формою, що організовується у Верхньоворітському ЗЗСО І-ІІІ ступенів  імені Софії Малильо та забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти на певному рівні освіти в закладі.

2. До інституційної форми здобуття загальної середньої освіти належать очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна та мережева.

3. Заклад освіти  відповідно до законодавства та своїх установчих документів може створювати класи (групи) з денною, вечірньою, заочною, дистанційною формами здобуття освіти, укладати договори про організацію мережевої форми здобуття освіти з іншими суб’єктами освітньої діяльності.

Інформація про форми здобуття освіти, що забезпечуються в закладі, оприлюднюється на веб-сайті даного закладу.

читати тут /polozhennja-pro_institucijnu_formu_zdob_zso.docx

 

ПОГОДЖЕНО                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

на засідання педагогічної ради                                          наказом директора              

протокол № 1 від 31.08.2021 року                                        від 31.08.2021 року №157

Положення

про дистанційну форму

 здобуття загальної середньої освіти

І. Загальні положення

1. Це Положення визначає механізм забезпечення здобуття повної загальної середньої освіти (далі - освіти) за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами в закладі освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (далі - заклад освіти).

2. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

  • асинхронний режим - взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо;

читати тут /polozhennja_pro_distancijnu_formu.docx

 

ПОГОДЖЕНО                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

на засідання педагогічної ради                                          наказом директора              

протокол № 1 від 31.08.2021 року                         від 31.08.2021 року №160

Порядок визнання  

підвищення кваліфікації педагогічних працівників 

1. Загальні положення 

  1. Порядок визнання підвищення кваліфікації педагогічних працівників  Верхньоворітського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Софії Малильо Нижньоворітської сільської ради мукачівського  району закарпатської області (далі – Порядок) закріплює норми визнання  результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу.  /porjadok_viznannja_kursiv.docx