Субота, 27.04.2024, 23:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Софії Малильо

Матеріали до уроків

Головна » 2012 » Грудень » 14 » Многочлени
21:38
Многочлени

Тема: Дії над многочленами.

Мета: закріпити вміння і навички виконання дій над многочленами до розв’язування вправ; перевірити якість знань, виявити прогалини у знаннях учнів; розвивати навички групової роботи, почуття відповідальності за команду.

Хід уроку:

І Організаційний момент.

ІІ Мотивація навчання та оголошення теми і мети уроку.

  Шановні учні ми з вами вивчали тему "Многочлени. Дії над многочленами ”. На сьогоднішньому уроці ми повторимо і закріпимо дану тему.

ІІІ Актуалізація опорних знань.

1.     Презентація .

   Учні класу поділені на три гетерогенні (різнорівневі) групи. Кожна група повинна була підготувати презентацію  на одну із запропонованих тем: "Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення ”, "Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен ”, "Множення многочленів ”

Представник кожної групи (за вибором учня-консультанта) представляє роботу групи.

2.     Усні вправи.

Знайти і виправити помилку:

1.     ;

2.     ;

3.     (2x+3)4y=8xy+12xy;

4.     (a-b)(a+2)=;

5.     -0,06x-24y-76y=-0,06x+100y;

6.     -4a(.

ІV Розв’язування вправ.

         Кожній групі пропоную на картках 8 задач початкового, середнього, достатнього та високого рівнів. Учні з поданих задач вибирають ті, які вони зможуть розв’язати й пізніше пояснити розв’язання. На розв’язання задач відводиться 15-20 хвилин.

           Учні, які розв’язали задачі, допомагають своїм товаришам по групі. Після цього представники груп, яких призначають учні-асистенти або вчитель, пояснюють біля дошки розв’язання задач. Учні класу рецензують розв’язання.

    

Ø Завдання для групи 1

Середній рівень

Виконайте дії і зведіть многочлен до стандартного виду:

1)    (6х2-7х+4)-(4х2 -4х+18);

2)    (3х+9)+(х2-15х-40);

3)    2у(у2-3у+4);

4)    (2у+1)(5у-6).

Достатній рівень

1.     Розв’яжіть рівняння:

3х(х-7)-х(4+3х)=5.

    2. Спростіть вираз і знайдіть його значення:

      (а-6)(а+10)+(2-а)(3+4а), якщо а=-1,3

Високий рівень

1.     Доведіть, що значення виразу (п-2)(п+2)-(-11)(п+2) кратне 9 при всіх цілих значеннях п.

2.     При якому значенні змінної потроєне значення тричлена х32-4 дорівнює сумі виразів х(х2+2х) і 2(х3+0,5х2-х+5)?

Ø Завдання для групи 2

Середній рівень

Виконайте дії і зведіть многочлен до стандартного виду:

1)    (2х-3)-(2х2+5х-81);

2)    (5а2+8а-7)+(2а2-2а-12);

3)    2х(х2+8х-3);

4)    (а+2)(в-3).

Достатній рівень

1.     Розв’яжіть рівняння:

      5х(х-4)-х(3+5х)=4.

2.     Спростіть вираз і знайдіть його значення:

       (х+4)(х-2)-(х-6)(х-4), якщо х=-3,5.

Високий рівень

1.     Доведіть, що значення виразу (п-1)(п+1)-(п-7)(п+3) кратне 4 при всіх цілих значеннях п.

2.     При якому значенні змінної подвоєне значення тричлена -2х3+3х2+5х дорівнює різниці виразів х2(1-3х) і х3-5х2-5?

Ø Завдання для групи 3

Середній рівень

Виконайте дії і зведіть многочлен до стандартного виду:

1)    (11+2х)+(-х2+12х-35);

2)    (7а2-3а+6)-(8а2+2а+5);

3)    2х(х2+3х-2);

4)    (х+5)(у-7).

Достатній рівень

1.     Розв’яжіть рівняння:

        х 2+4х+1=х(х+2).

2.      Спростіть вираз і знайдіть його значення:

        (х+7)(х-3)-(х+6)(х-2), якщо х=-2,5.

Високий рівень

1.     Доведіть, що значення виразу (п-5)(п+5)-(п-2)(п-12) кратне 7 при всіх цілих значеннях п.

2.     При якому значенні змінної  значення виразу 4х(3х+2) на 9 більше за значення виразу 6(2х2-3)?

 

По завершенню роботи учні підбивають підсумки в групі. Для цього пропоную учням дати відповіді на наступні питання  :

     а) Чи кожен учень зміг висунути пропозицію?

             Так.      Не зовсім    Ні    

     б) Чи все обговорили?

             Так.      Не зовсім    Ні    

       в) Чи виконали завдання до кінця?

             Так.      Не зовсім    Ні    

   Відповіді на питання група дає колективно. Учні-консультанти виставляють оцінки всім учасникам групи.

V Підсумок уроку

При підведенні підсумку уроку враховую наступне: яка група швидко і правильно виконала завдання; як працював весь клас; як працювали окремі учні; оцінки тим , хто захищав завдання і тим хто брав активну участь в обговоренні.

VІ Домашнє завдання ст. 85 урок 40 (1,3,4,6,7).

 

 

Категорія: Математика | Переглядів: 870 | Додав: Admin(ka) | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: