Каталог статей
Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 7 Показано матеріалів: 4-6 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
В ХХI столітті людство вступило в період розвитку, який отримав назву інформаційного суспільства. Протягом всієї тисячолітньої історії суспільство накопичувало знання і вдосконалювало способи збереження і обробки інформації. Величезний об’єм знань, накопичений людством, змушує шукати інші підходи і до організації навчального процесу. |
На сьогодні є актуальною проблема збереження інтелектуальної еліти країни. В загальноосвітніх навчальних закладах ведеться пошук обдарованих дітей, їх залучають до участі в олімпіадах, конкурсах. Все це зумовлює престиж школи. Але чи не порушується при цьому перша заповідь педагога: «Не нашкодь!»?Чи добре ми уявляємо собі, хто така «обдарована дитина»? Чи завжди її видно і якою може бути динаміка її розвитку? Чи добре ми знаємо, які умови треба створювати для навчання та розвитку обдарованих дітей та молоді? |
З досвіду роботи вчителя історії та правознавства Беци Н. П |