Головна »
2020 »
Травень »
16 » Індивідуальний план роботи та самоосвітипід час карантину в період з 12.05.2020 по 29.05.2020 вчителяпочатковихкласів Биркович Г.В.
13:34 Індивідуальний план роботи та самоосвітипід час карантину в період з 12.05.2020 по 29.05.2020 вчителяпочатковихкласів Биркович Г.В. |
№ з/п
|
Дата
|
Змістроботи
|
1
|
12.05.2020
|
- Робота з документацією на освітніх сайтах. Опрацюваннярекомендаційщододистанційногонавчанняпід час впровадження карантину; інструкцій, методичнихрекомендацій, листів та наказів МОН
- Онлайн – спілкування задміністрацієюшколипротягом карантину.
- Налагодженняроботиучнів (за допомогоюбатьків) по наданнюпослуг на освітніх платформах.
- Консультаціябатьків про специфікуроботи на дистанційномунавчанні.
- Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів наперіод карантину.
- Індивідуальніконсультації для учнів 4 класу, якіпотребуютьдопомогипід час навчання вдистанційнійформі.
|
2
|
13.05.2020
|
1.Складання плану самоосвіти та елементівдистанційноїроботи на періодпризупиненняосвітньогопроцесу .
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів на період карантину.
3.Бесіда – інструктаж з учнями 4 класу (в телефонному режимі) про запобіганнядитячого травматизму та збереженняздоров'япід час впровадження карантину.
4.Опрацювання фахової та періодичноїлітератури.
5. Підготовкаматеріалів до занять з майбутнімипершокласниками (НУШ)
6. Самоосвітавчителя.
|
3
|
14.05.2020
|
1.Підбір додатковихцікавихзавдань для учнів
4 класу та викладенняпосилань через мережу Viber.
2.Індивідуальні консультаціїбатьків та дітей з приводу самостійногоопрацюваннязавданьпідчас карантину.
3.Перегляд вебінарів про організаціюдистанційногонавчання.
4. Перевіркавиконанихзавданьучнями.
5.Розробка завдань та підбірматеріалів для діагностичноїперевіркизнаньшколярів.
6.Складання завдань для учнів (картки, тестовізавдання) з використаннямінтернет-ресурсів в умовахдистанційногонавчання.
|
4
|
15.05.2020
|
1. Онлайн - консультації для батьківучнів
класу (Режим дня учнів в умовах карантину).
2.Опрацювання сучаснихінформаційнихсервісівнавчання
3.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів на період карантину.
4.Перегляд відео «Пізнавальний карантин: сімютуб-каналів для дітей на кожен день тижня» 5.Виготовлення дидактичного матеріалу
6.Перегляд вебінару на сайтіВсеосвіта «Онлайнтести як інструментперевіркизнань в умовахдистанційного та стаціонарногонавчання. Якзробитисвоїтестинадсучасними» .
|
5
|
18.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніхінтернет – ресурсах.
2.Індивідуальні консультації для учнів, якіпотребуютьдопомогипід час навчання в дистанційнійформі.
3. Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів на період карантину.
4.Консультації з батьками в телефонному режимі. 5.Перегляд вебінару «Підвищеннярівняцифровоїграмотностіпедагогічнихпрацівників. Можливостіплатформи "Всеосвіта" длядистанційногонавчання» насайтіВсеосвіта.
|
6
|
19.05.2020
|
1.Індивідуальні консультаціїбатьків та дітей з приводу самостійногоопрацюваннязавданьпід час карантину.
2.Викладення цікавихрозвиваючихзавдань у мережу Viber для учнів 4 класу .
3.Перегляд вебінарів, запропонованимиосвітніми сайтами.
4.Перегляд відео «Фішбоун», «Джигсоу».
5.Упорядкування папки самоосвіти.
6.Самоосвіта.
|
7
|
20.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніхінтернет – ресурсах.
2.Створення завданьсамостійногоопрацювання у дистанційнійформі .
3. Підбіртекстів для читанняучнями з батьками під час карантину.
4.Розробка онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родиніпід час карантину»
5.Опрацювання додатковоїнауково-популярноїлітератури для підвищення теоретичного та науковогорівня у початковихкласах.
|
8
|
21.05.2020
|
1.Опрацювання сучаснихінформаційнихсервісівнавчання.
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів на період карантину.
3.Консультації з батьками учнів, якіпотребуютьдопомогипід час навчання в дистанційнійформі в телефонному режимі.
4. Розміщенняавторськихметодичнихрозробок насайті «Всеосвіта».
5.Перегляд вебінарів, запропонованимиосвітніми сайтами.
|
9
|
22.05.2020
|
1. Підбірінтернет – матеріалів, складаннязавдань для учнів 4 класу в умовахдистанційногонавчання на наступнийтиждень (згіднорозкладууроків).
2.Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів.
3.Підбір завдань та відеороликіввідповідно до заданої теми.
4.Перегляд «Зарядка для дітей. Прокидайтесь, соні!» (на ютубі).
5.Розробка тестовоїдіагностичноїроботи для учнів 4 класу.
6..Онлайн - консультації для батьків учнів 4 класу (Навчанняучнівдистанційно: переваги і недоліки).
|
10
|
25.05.2020
|
1. Онлайн - консультації для батьківучнів ___ класу (Режим дня учнів в умовах карантину).
2.Опрацювання сучаснихінформаційнихсервісівнавчання
3.Підготовка підсумковихзавдань для учнів4
класу в періоддистанційногонавчання.
Робота над складаннямпідсумковихтестів.
Освітній проект «На урок».
4.Перегляд відео «Правила для учнів 1-4 класів» (на ютубі).
5.Перегляд вебінару на сайтіВсеосвіта
«Рефлексивнеоцінювання в освітньомупроцесі як ресурс особистісногорозвитку» .
|
11
|
26.05.2020
|
- Перегляд матеріалів на освітніхінтернет – ресурсах
- Розробка і розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів на період карантину
- Індивідуальніконсультації для учнів 4 класу, якіпотребуютьдопомогипід час навчання вдистанційнійформі.
- Перевіркавиконанихучнямизавдань.
5. Наданняконсультацій батькам в телефонному режимі.
|
12
|
27.05.2020
|
1. Підбірінтернет – матеріалів, складаннязавдань для учнів4 класу в умовахдистанційногонавчання (згіднорозкладууроків).
2.Створення завданьсамостійногоопрацювання у дистанційнійформі .
- Онлайн - консультації для батьківучнів 4 класу «Самостійністьучнів в умовах карантину».
- Індивідуальніконсультації для учнів 4 класу в онлайн - режимі.
- Виготовленнялепбуківдля 1 класу.
|
13
|
28.05.2020
|
- Перегляд та опрацюванняматеріалів на освітніхінтернет – ресурсах.
- Перевіркавиконанихучнямизавдань.
- Наданняконсультацій батькам в телефонному режимі.
- Підбірматеріалів, складаннязавдань для учнів на періодлітніхканікул.
5.Заповнення шкільноїдокументації.
|
14
|
29.05.2020
|
1. Онлайн – спілкування задміністрацієюшколи. 2.Бесіда – інструктаж з учнями4 класу (в телефонному режимі) про запобіганнядитячого травматизму та збереженняздоров'япід часлітніхканікул.
- Розміщення через соціальну мережу Viberзавдань для учнів на періодлітніхканікул.
- Наданняконсультацій батькам в телефонному режимі.
- Привітанняучнівіззакінченнямнавчального року (через соціальну мережу Viber).
Передача учням та батькам документів про закінченнянавчального року.
|
|
Переглядів: 312 |
Додав: Admin(ka)
| Рейтинг: 0.0/0 |