Матеріали до уроків
Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури Чекети Марії Василівни
ПЛАН ВСТУП |
Класний керівник 3 го класу , Сличко Н.М.на уроці розповіла учням, що у дружних родинах доброзичливі стосунки, всі розуміють одне одного, поважають і допомагають. У таких сім’ях дорослі піклуються про дітей, а діти й онуки з повагою і шаною ставляться до старших, прислухаються до їхніх порад. Але буває, що діти не чують дорослих, наполягають на тому, що мають право на свою думку. Вони часто сперечаються.& ... Читати далі » |
ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ Календарно-обрядові пісні Тема. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди. Мета: учні мають знати про виникнення народної обрядової поезії, її різновиди; вміти розповідати про головні календарні обряди українців; усвідомити магічну силу обрядових пісень для наших предків. Учні мають навчитися розрізняти і називати різновиди календарно-обрядових пісень, виразно і вдумливо читати їх, коментувати їхній зміст. Учитель має сформувати прагнення відроджувати і вивчати оригінальну творчість народу, виховувати повагу до прадавніх вірувань наших предків, гордості за свій талановитий народ. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: музичний супровід до пісень-текстів, дидактичний мате ... Читати далі » |
Мета: розвивати навички розпізнавання, правильного відмінювання та вживання названих займенників; розвивати зв’язне мовлення, творчість, збагачувати словниковий запас учнів, виробляти вміння доводити правильність думки; залучати учнів до планування навчальної діяльності; виховувати любов до Батьківщини. Обладнання: Рідна мова: підручник для 6 класу / М. І. Пентилюк, І. В. Гайдаєнко, А. І. Ляшукевич, С. А. Омельчук (К. : Освіта, 2006); опорні схеми «Відмінювання присвійних займенників», «Відмінювання вказівних займенників», «Відмінювання означальних займенників», картки, записи на дошці. Тип уроку: комбінований урок. Методи і прийоми: репродуктивна та узагальнювальна бесіда, робота з опорною схемою, метод вправ, творчі диференційовані завдання, словникова робота. Культурознавча змістова лінія уроку: «Моя Батьківщина» ... Читати далі » |
Тема: Пряма мова, її види. Розділові знаки при ній. Мета : актуалізувати знання учнів з теми «Пряма мова», наголосити на важливості способів передачі чужого мовлення; удосконалити вміння і навички розпізнавати речення з прямою та непрямою мовою, ... Читати далі » |
Урочиста лінійка до Дня соборності України (Присвячується Дню проголошення України вільною суверенною незалежною державою 22 січня 1918 р. (Четвертий Універсал Центральної Ради) та Акту Злуки ЗУНР і УНР 22 січня 1919 р.). Урочисто п ... Читати далі » |
ТЕМА УРОКУ:Урок повторення та узагальнення МЕТА УРОКУ: узагальнити та систематизувати матеріал,
вивчений з даної теми повторити основні події
Першої світової війни та початку Української революції; розвивати в
учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення,
вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та
поняттями. ... Читати далі » |
ТЕМА УРОКУ: Початок української революції. Утворення
Центральної Ради. МЕТА УРОКУ: розглянути перший етап Української революції
та його особливості, з’ясувати програмні засади діяльності Центральної Ради; розвивати навички аналізу
історичних фактів, вміння працювати з джерелами інформації, аналізувати
матеріал, виділяти головне, робити висновки; встановлювати причинно-наслідкові
зв’язки, висловлювати власну точку зору, формувати і розвивати пізнавальну
активність учнів; сприяти формуванню національної свідомості учнів, їх
історичної пам’яті, пошани до державотворчих традицій в Україні. ... Читати далі » |
Тема: Пристрої введення-виведення інформації. |