.
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №31/2020
Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні
З метою забезпечення додержання конституційних гарантій з реалізації права на освіту, створення можливостей для рівного доступу українських школярів до сучасної та якісної математичної освіти, формування у них належного рівня математичної компетентності, ураховуючи результати міжнародного дослідження якості освіти PISA щодо математичної компетентності здобувачів базової середньої освіти в Україні, постановляю:
1. Оголосити 2020/2021 навчальний рік Роком математичної освіти в Україні.
2. Кабінету Міністрів України забезпечити розроблення та затвердити комплекс заходів щодо проведення у 2020/2021 навчальному році Року математичної освіти в Україні, передбачивши, зокрема:
упровадження у навчання сучасних практико-орієнтованих засад, у тому числі з використанням ресурсів PISA, підвищення якості навчально- методичного забезпечення вивчення математики, зокрема підручників та навчальних посібників з математики;
розроблення електронних навчальних ресурсів, спрямованих на розвиток математичної компетентності учнів, застосування математичних інструментів для розв’язання ігрових та стратегічних задач різного рівня складності;
створення умов для забезпечення сучасного рівня викладання математичних дисциплін, зокрема із застосуванням ефективних технологій формування та розвитку математичної компетентності учнів з урахуванням кращих вітчизняних та міжнародних практик, вивчення та впровадження досвіду держав, які демонструють високі показники з математичної компетентності за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA;
створення умов для підвищення мотивації здобувачів освіти з успішного оволодіння математичними знаннями і навичками, їх застосування у соціальній, економічній, технологічній, науковій та інших сферах суспільного життя;
створення у закладах загальної середньої освіти умов для вивчення математики за індивідуальною програмою для учнів, які потребують додаткової підтримки в опануванні предмета;
забезпечення належної організації запровадження з 2021 року обов’язкового зовнішнього незалежного оцінювання з математики;
проведення конкурсів, олімпіад та інших змагань з математики, спрямованих на розв’язання математичних задач із пошуком нестандартних підходів;
розширення можливостей для розвитку математичної компетентності учнів, зокрема через мережу математичних гуртків у закладах загальної середньої освіти, закладах позашкільної освіти, проведення літніх математичних шкіл для учнів та вчителів;
сприяння створенню освітніх майданчиків для вивчення математики на базі публічних бібліотек.
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ
План року математичної освіти
Верхньоворітського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
№п/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики |
Жовтень листопад |
Вчителі математики |
2 |
Математичний турнір, 5 клас |
Грудень |
Мігалик Т. В |
3 |
Відео презентація «Видатні математики України», 10-11клас |
Жовтень |
Мігалик Т. В. Лукашевська М. І |
4 |
Математичний квест «Скарби загубленого міста», 7 класи |
Квітень |
Мігалик Т. В. |
5 |
Тиждень математики в школі |
Лютий |
Вчителі математики |
6 |
Відео презентація «Математика навколо нас», 6 класи |
Березень |
Мігалик Т. В. Лукашевська М. І |
7 |
Флешмоб “Математика в житті”, 9 класи |
Листопад |
Волошин О. В |
8 |
Конкурскомандних головоломок для школярів, 8 класи |
Січень |
Волошин О. В Козик Л. М. |
9 |
ЗНО-ДПА з математики 9, 11класи |
Травень, червень |
Волошин О. В Мігалик Т. В |
10 |
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» |
Березень |
Вчителі математики |
Математичний турнір
В рамках Року математичної освіти в Україні в нашій школі для учнів 5 класу було проведено математичний турнір. в ньому взяли участь дві команди - "Математики" та "Всезнайки". Учні змагалися у різних конкурсах: магічний квадрат, математичні сходинки, хто я? та ін. Гра була цікавою та азартною. Перемогла дружба, адже сили суперників були рівними.
Конкурс стінгазет
Учні 6-А класу взяли участь у конкурсі на найкращу стінгазету. Під час групової роботи учасники отримали багато позитивних вражень від спілкування, а також дізналися про багато нових та цікавих фактів з математики.