Методична тема, над якою працюють члени методичного об’єднання:
«Розвиток ключових компетентностей учнів, підвищення їх соціалізації та адаптації до життя в громадському суспільстві шляхом удосконалення навчально - виховного процесу на інноваційній основі»
Тематика засідань методичного об`єднання
вчителів початкових класів та вихователів ГПД
на 2021-2022 навчальний рік
Засідання 1 /серпень/
Тема: Організаційне засідання ШМО вчителів початкових класів. Планування роботи на 2021-2022 н.р.
Форма проведення: педагогічне коло
Мета:
- вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи;
- обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2020-2021 н. р. та затвердити план роботи на 2021-2022 н.р.;
- розглянути методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку-2021;
- проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Прим. |
1 |
Аналіз роботи МО вчителів початкових класів за минулий навчальний рік. |
Звіт |
Керівник МО |
|
2 |
Коригування та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2021-2022 навчальний рік. |
Доповідь |
Керівник МО, члени МО |
|
3 |
Обговорення методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 кл. закладів загальної середньої освіти. |
Обговорення за круглим столом |
Члени МО |
|
4 |
Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку |
Експрес-огляд |
Керівник МО |
|
Засідання 2 /листопад/
Тема: Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня
Форма проведення: Педагогічні гостини
Мета:
- розширити знання педагогів щодо запровадження НУШ (освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO);
- підвищити професійну компетентність учителів;
- сприяти розвитку творчої активності педагогів, виховувати інтерес до самовдосконалення.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Прим. |
1.
|
Новітні підходи в навчанні наймолодших здобувачів освіти |
Педагогічна скарбничка |
Вчителі 1 класів |
|
2.
|
Обмін досвідом “НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3 класу”
|
Експрес огляд
|
|
|
3.
|
Майстер-клас “Ранкові зустрічі”
|
Коло ідей
|
|
|
Засідання 3 / березень /
Тема: Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Державна підсумкова атестація.
Форма проведення: педагогічні гостини
Мета:
- ознайомитися з вимогами, проблемами, шляхами удосконалення сучасного уроку;
- обговорити особливості та вимоги проведення ДПА в 4-х класах;
- поділитися досвідом з нестандартних форм навчання НУШ.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Прим. |
1. |
Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у математичній освітній галузі |
Обмін досвідом |
Вчителі 1-4 кл. |
|
2. |
Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки. |
Педагогічна скарбничка |
Вихователі ГПД |
|
3. |
Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі |
Круглий стіл |
Заступник з НВР |
|
4. |
Досвід роботи |
Вчителі 1-4 кл. |
|
Засідання 4 /травень/
Тема: Підсумки роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021-2022 навчальний рік
Форма проведення: методичний марафон
- підбити підсумки роботи методичного об’єднання вчителі початкових класів за 2021-2022 навчальний рік;
- заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, напрацювання;
- скласти перспективний план роботи м/о на наступний навчальний рік.
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
|
1. |
Панорама методичних досягнень |
Керівник МО |
|
|
2. |
Звіт учителів та вихователів ГПД “Мої досягнення та творчі напрацювання” |
Творчий звіт |
Члени МО |
|
3. |
Панорама ідей |
Члени МО |
|
|
4. |
Обговорення педагогічних досягнень |
Заступник директора з НВР |
|