№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1
|
16. 03
|
1. Розробка індивідуального плану роботи.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7,8,9, 10, 11 класів
3Он-лайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання
|
9.00-13.00
|
2
|
17. 03
|
1.Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану)
2. Розробка та розсилка завдань з фізики для учнів 9, 10, 11 класів
3 Он-лайн консультації з учнями .
|
9.00-13.00
|
3
|
18. 03
|
1.Розробка та розсилка завдань для учнів7,8, 9, 10, 11 класів.
2. Он-лайн консультації .
|
9.00-13.00
|
4
|
19. 03
|
1. Розробка тестів з фізики 10 клас
2.Розробка та розсилка завдань з астрономії для учнів 11 класу
3Он-лайн консультації з учнями 11 класу
|
9.00-13.00
|
5
|
20.03
|
1.Упорядкування папки самоосвіти.
2.Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів »
|
9.00-11.00
15.00-16.30
|
6
|
23.03
|
1. Самоосвіта.Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта»
2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали доконтролю таперевірки знань з фізики.
|
9.00-13.00
|
7
|
24.03
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з фізики
2. Он-лайн консультація для учнів 8 класу
|
9.00-12.00
|
8
|
25.03
|
1.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з фізики
2.Робота з інтернетресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
|
9.00-12.00
|
9
|
26.03
|
1 Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні фізики
|
9.00-12.00
|
10
|
27.03
|
1. Опрацювання фахової літератури
2.Робота з інтернетресурсами, перегляд відео уроків на каналі YouTube.
|
9.00-12.00
|
11
|
30.03
|
1. Підбір завдань для учнів 7-11 класів в умовах навчання дистанційної форми.
2.Розміщеннязавдань для учнів 7-11класів (соціальна мережа Viber).
3.Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00-12.00
|
12
|
31.04
|
1. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
|
9.00-12.00
|
13
|
01.04
|
1.Розміщеннязавдань для учнів 7-11класів (соціальна мережа Viber).
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9.00-12.00
|
14
|
02.04
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні фізики
2. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
9.00-12.00
|
15
|
03.04
|
1. Підготовка конспектів уроків
2.Корекція календарно – тематичного планування.
|
9.00-12.00
|