№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1
|
16.03.
2020
|
1. Складання індивідуального плану роботи на час карантину і упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
2. Робота з документацією.
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Робота над сценарієм просвітницького заходу «Молодь обирає здоров'я».
|
9.00 – 11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-17.00
15.00-17.00
|
2
|
17.03.
2020
|
1. Робота зі шкільною документацією
2. Засідання атестаційної комісії. Онлайн робота з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу.
3.Опрацювання фахової літератури.
4. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок».
|
9.00 –10.00
10.00 – 12.00
11.00 – 14.00
(18:00-20.00)
|
3
|
18.03.
2020
|
1. Робота з документацією.
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
2. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я».
3. Самоосвіта.
4. Перегляд запису вебінару (за 14 січня 2020р.) «Техніки релаксації для педагогів: розслаблення та відновлення» на освітньому порталі «Всеосвіта».
|
9.00 -10.00
10.00-12.00
12.00- 14.00
14.00-17.00
|
4
|
19.03.
2020
|
1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології.
2. Індивідуальні консультації для вчителів в онлайнрежимі.
3.Перегляд соціальних відеороліків для просвітницького заходу «Молодь обирає здоров’я».
4. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я».
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00- 17.00
|
5
|
20.03.
2020
|
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
2. Робота з інтернетресурсами, перегляд відеоматеріалів на каналі YouTube.
3. Дистанційна онлайн-консультація для учнів 10-11 кл. з питань координації дистанційного навчання. Підбір завдань для учнів 10-11 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з психології.
4. Пошукова робота в мережі Інтернет, пошук ідей для оформлення буклета на конкурс «Молодь обирає здоров’я».
|
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-15.00
15.00-17.00
|
6
|
23.03.
2020
|
1. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона вірусу» .
2. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.
3. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 9-11 класів. Відправлення онлайн-ссилок у робочі діалоги Viber.
4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.
|
9.00– 11.00
11.00 - 13.00
13.00-15.00
15.00-17.00
|
7
|
24.03.
2020
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
2. Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта».
3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини» (при потребі).
|
9.00-11.00
11.00-15.00
15.00-17.00
|
8
|
25.03.
2020
|
1. Складання плану заходів щодо проведення Дня здоров’я.
2. Підготовка матеріалу до випуску стіннівки, брошур до Дня здоров'я.
3. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus».
4. Систематизація документації.
|
9.00- 10.00
10.00-12.00
12.00-15.00
15.00-17.00
|
9
|
26.03.
2020
|
1. Підбір завдань для учнів 10 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології.
2. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus».
3. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія» (при потребі).
4. Індивідуальні консультації для учнів 8-х класів в онлайнрежимі (при потребі).
|
9.00-11.00
11.00-14.00
14.00-15.00
15.00-17.00
|