П`ятниця, 19.04.2024, 06:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Верхньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Софії Малильо

Головна » 2018 » Січень » 24 » Засідання педради
11:29
Засідання педради

23.01.2018 відбулось засідання педагогічної ради з порядком денним :

1.Про творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання історії.

2.Про роботу вчителів фізичної культури та "Захисту Вітчизни" щодо формування особистісних якостей та соціальної активності учня-громадянина – патріота України.

3.Про творчий потенціал класного керівника – запорука творчого розвитку учнів.

4. Про урок як форму роботи вчителя над собою.

5. Про інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів на уроках географії.

6. Про ДПА в 4-х та 9-му класах.

Слухали :

Директора школи , М.Чекету, про впровадження інноваційних технологій на уроках історії.

Ви для дитини, а не вона для вас;

ви повинні пристосуватися до її природи,

до її духовного стану.

М.Добролюбов

Одним із пріоритетів стратегічного розвитку української держави визнано входження в європейське співтовариство, тому Україна має наблизити свої освітні інститути та їх правову базу до стандартів ЄС. У них визначено перелік вмінь актуальних для вивчення історії, що відповідають цінностям демократичної держави: це, зокрема, вміння працювати з історичними фактами, аналізувати джерела, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, відстоювати свої думки тощо. Сучасні вимоги освітніх стандартів змушують учителів не тільки надавати учням інформацію, а й шукати шляхи практичного застосування її у повсякденному житті. Знання не заради знань, а знання – для збагачення життєвого досвіду. За останні роки у підходах до викладання предметів суспільствознавчого циклу відбулись значні зміни. У першу чергу це стосується методології викладання, застосування інноваційного навчання, яке спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності. Інноваційне навчання – це новий ступінь у процесі навчання, новий погляд на навчальний процес, коли переосмислюються стосунки вчителя й учня, коли основною метою навчання стає особистісно-діяльнісний підхід кожного учня до процесу навчання, коли творчість і зацікавленість стають потребою уроку. Нетрадиційні методи викладання історії привертають увагу вчителів можливістю форсованого вивчення великого обсягу історичного матеріалу, підготовкою учнів до зовнішнього оцінювання. Саме цій меті служать методи й форми інтерактивного навчання, коли учні залучаються до різноманітних форм роботи на уроці, коли вони думають про те, що роблять. Головним завданням цих методик є намагання навчити учня розмірковувати під час отримання знань, застосовувати їх у новій навчальній ситуації.

Виступили:

Беца В.М., вчитель фізвих та предмету "Захист Вітчизни". Про формування патріотичного виховання учнівської молоді на уроках «Захисту Вітчизни» та фізичної культури.

Безпека суспільства, забезпечення його стабільного розвитку – це одвічна тема, яка стоїть перед кожною державою, і Україна, не є винятком. Наша держава обрала демократичні європейські цінності як мету свого стра- тегічного розвитку і тому пов’язує власну безпеку та цивілізаційну перспективу безпосередньо з безпекою Європи, з інтеграцією до євроатлантичної системи колективної безпеки. Водночас сьогодні необхідно бути прагматичними реалістами. Сучасне без- пекове середовище навколо України формується під впливом глибоких змін у системі міжнародних відносин, які відбуваються як на регіональному, так і сві- товому рівнях. Зміцнення обороноздатності держави є одним із пріоритетів діяльності укра- їнського уряду та центральних органів виконавчої влади. Тому важливим є ви- кладання в загальноосвітніх навчальних закладах предмета «Захист Вітчизни». Зміст предмету «Захист Вітчизни» розкривається у відповідності із його структурними особливостями і реалізується відповідно до принципів форму- вання навчального матеріалу: – надання учням основ знань про нормативно-правову базу України з пи- тань підготовки до служби у Збройних Силах України та інших військо- вих формуваннях, визначених чинним законодавством щодо захисту Віт- чизни; – збереження життя і здоров’я у надзвичайних ситуаціях та військових конфліктах; – надання першої допомоги. 2 У Законі України "Про загальну середню освіту" визначені завдання загаль- ної середньої освіти, акцентується увага на вихованні громадянина - патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з віль- ними політичними і світоглядними переконаннями[9].

Виступили :

Класні керівники :Мігалик Т.В., Сличко Т.І., Гафинець Ю.В.,Щобак О.М., Голянич Н.Ю., Грига О.М., Кризина Н.І., Биркович Л.І.

 

Переглядів: 409 | Додав: CheketaMV | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: